Algemeen

De volgende punten kunnen een reden zijn waarom u niet kunt inloggen:

1. U bent nog niet geregistreerd. Gebruikt u a.u.b. het registratieformulier en vul uw gegevens nauwkeurig in. Na registratie ontvangt u een bevestiginsmail met een activatielink.

2. U account is nog niet geactiveerd. Om uw account te activeren dient u de link te gebruiken welke u heeft ontvangen na registratie. Heeft u de mail niet gekregen, kijkt u dan a.u.b. ook in uw spam map van uw emailprogramma. Soms komt het voor dat uw emailprogramma de bevestiginsmail ten onrechte voor spam aanziet.

3. De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet juist. Het gebruikersnaam is uw emailadres welke u heeft gebruikt bij registratie. Weet u uw wachtwoord niet meer, kunt u gebruik maken van de Wachtwoord vergeten link. Deze vindt u op de inlogpagina.

๐Ÿ”—

Het is helaas niet mogelijk om via Chaabi Bank Nederland een aanvraag in te dienen voor het openen van een Marokkaanse rekening (en alle zaken die hiermee samenhangen) bij de Banque Populaire in Marokko.

Op basis van de notificatie dit Chaabi Bank heeft verkregen in 2007 van De Nederlandse Bank BV is het bemiddelen in producten van een niet EU-Bank niet toegestaan. Daarom kan Chaabi Bank u niet helpen met betrekking tot uw Marokkaanse producten of diensten.

๐Ÿ”—

Voor al uw vragen over uw bankrekening bij de Banque Populaire, dient u contact op te nemen met uw vestiging in Marokko. Chaabi Bank Nederland kan uw vragen helaas niet in behandeling nemen. De contactgegevens kunt u terugvinden op uw bankafschrift of op de website van de Banque Populaire.

๐Ÿ”—

Het is niet mogelijk om geld op te nemen van uw Banque Populaire rekening bij รฉรฉn van de Chaabi Bank vestigingen in Europa.

๐Ÿ”—

Onze Banque Populaire vestigingen in Marokko kunnen u alle service en ondersteuning verlenen op het gebied van islamitisch bankieren. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om contact op te nemen met een vestiging in Marokko, daar wij vanuit Nederland helaas uw aanvraag niet in behandeling kunnen nemen.

๐Ÿ”—

Chaabi Bank communiceert uitsluitend met haar klanten langs de elektronische weg.

Dit wil zeggen dat alle mededelingen die Chaabi Bank Nederland doet, informatie die gegeven wordt en (wijzigingen van) de Algemene voorwaarden van de verschillende diensten & Services, Handleidingen en/of Voorschiften en bijlagen ter beschikking stelt via de elektronische weg. Dit kan zijn sms, email, website en/of Mijn Chaabi Bank.ย 

Heeft u hierover vragen stuur dan uw emailย naar klant@banquechaabi.nl.

๐Ÿ”—