Algemeen

De volgende punten kunnen een reden zijn waarom u niet kunt inloggen:

1. U bent nog niet geregistreerd. Gebruikt u a.u.b. het registratieformulier en vul uw gegevens nauwkeurig in. Na registratie ontvangt u een bevestiginsmail met een activatielink.

2. U account is nog niet geactiveerd. Om uw account te activeren dient u de link te gebruiken welke u heeft ontvangen na registratie. Heeft u de mail niet gekregen, kijkt u dan a.u.b. ook in uw spam map van uw emailprogramma. Soms komt het voor dat uw emailprogramma de bevestiginsmail ten onrechte voor spam aanziet.

3. De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet juist. Het gebruikersnaam is uw emailadres welke u heeft gebruikt bij registratie. Weet u uw wachtwoord niet meer, kunt u gebruik maken van de Wachtwoord vergeten link. Deze vindt u op de inlogpagina.

Het is helaas niet mogelijk om via Chaabi Bank Nederland een aanvraag in te dienen voor het openen van een rekening bij de Banque Populaire in Marokko.

Voor al uw vragen over uw bankrekening bij de Banque Populaire, dient u contact op te nemen met uw vestiging in Marokko. Chaabi Bank Nederland kan uw vragen helaas niet in behandeling nemen. De contactgegevens kunt u terugvinden op uw bankafschrift of op de website van de Banque Populaire: (http://www.gbp.ma/Pages/RechercheAgences.aspx).

Het is niet mogelijk om geld op te nemen van uw Banque Populaire rekening bij één van de Chaabi Bank vestigingen in Europa.

Onze Banque Populaire vestigingen in Marokko kunnen u alle service en ondersteuning verlenen op het gebied van islamitisch bankieren, wij verzoeken u dan ook vriendelijk om contact op te nemen met een vestiging in Marokko daar wij vanuit Nederland helaas uw aanvraag niet in behandeling kunnen nemen.