Ik krijg telkens een foutmelding als ik probeer in te loggen op Mijn Chaabi Bank

De volgende punten kunnen een reden zijn waarom u niet kunt inloggen:

1. U bent nog niet geregistreerd. Gebruikt u a.u.b. het registratieformulier en vul uw gegevens nauwkeurig in. Na registratie ontvangt u een bevestiginsmail met een activatielink.

2. U account is nog niet geactiveerd. Om uw account te activeren dient u de link te gebruiken welke u heeft ontvangen na registratie. Heeft u de mail niet gekregen, kijkt u dan a.u.b. ook in uw spam map van uw emailprogramma. Soms komt het voor dat uw emailprogramma de bevestiginsmail ten onrechte voor spam aanziet.

3. De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet juist. Het gebruikersnaam is uw emailadres welke u heeft gebruikt bij registratie. Weet u uw wachtwoord niet meer, kunt u gebruik maken van de Wachtwoord vergeten link. Deze vindt u op de inlogpagina.